Alucra Kalkınma ve Eğitim Vakıf Kadın Kollarımız ile Edirne Selimiye gezisini gerçekleştirdik

Vakıf Kadın Kollarımız ile Edirne Selimiye gezisini gerçekleştirdik

30 Mayıs Cuma günü saat 12.00 da Vakfımızın önünden beş otobüs ile başlayan Edirne gezimiz kadın kollarımızın önderliğinde sabah ezanları okunurken Selimiye Camiinin önüne geldi. Sabah namazını kıldıktan sonra, daha önce anlaştığımız rehberimiz bize Selimiye camiinin tarihi ve özellikleri hakkında sunum yaptı.

Daha sonra sabah kalvaltısı için bir saatlik aranın ardından otobüslerimize binerek şehrin tarihi ve kültürel mekanlarını ziyaret ettik.

Öğle namazını Selimiye camiinde ikindi namazını da  Eski cami de kıldıktan sonra İstanbul’a dönüşümüz başladı.

Güzel verimli ve hoş anıların yaşandığı Edirne gezisinin tertip edilmesinde Vakfımıza araç tahsis eden Beyoğlu Belediye Başkanlığına, Vakıf Başkanımız Sinan KARAVELİ  ve Yönetim Kurulu Üyelerine, Kadın Kolları Başkanımız Cevahir YAYLACI ve Kadın Kolları yönetimine, geziye katılarak bizleri yalnız bırakmayan Demirözü Köyü Dernek Başkanımız Helim ÇECE’ye  ve gezimize katılan tüm hanım kardeşlerimize ve misafirlerimize teşekkür ediyoruz.

Alucra Kalkınma ve Eğitim Vakıf Kadın Kollarımız ile  Edirne Selimiye gezisini gerçekleştirdik

Yazar Selim Türkdönmez

İlginizi çekebilir

Milletimizin başı sağolsun. Alucra

TERÖRÜ LANETLİYORUZ

Dün gece yaşanan hain terör saldırısında şehit olan vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet yaralılara acil şifalar diliyoruz.